Ние ти предлагаме следните две удобни опции за възстановяване на паролата:
За твое улеснение по-долу сме описали какво е нужно да направиш стъпка по стъпка.
• Избирайки опцията за възстановяване на паролата чрез имейл, трябва да въведеш имейла, с който си регистриран във Vivus.bg.
• На следващата стъпка ще получиш потвърждение, че ти е изпратен имейл и трябва да провериш електронната си поща. Моля, имай предвид, че имейлът за възстановяване на паролата може да отиде в папка „Спам (Spam/Junk)“. За да възстановиш паролата си, ще трябва да използваш бутона „Възстановяване на парола“, който ще откриеш в изпратения от нас имейл. Mоля, имай предвид, че бутонът е валиден 30 минути от получаването му.
• След като кликнеш на бутона от имейла, трябва да въведеш новата парола, която трябва да бъде с дължина поне 8 символа, да съдържа главна буква, малки букви на латиница и цифри.
• Ако всичко е наред, на следващата стъпка ще видиш съобщение, че паролата ти е успешно променена.
• За да влезеш в профила си, трябва да натиснеш бутон „ВЛЕЗ В ПРОФИЛА СИ“, да въведеш Имейл или ЕГН и новата парола, която създаде и да натиснеш бутон „ВХОД“.
• Готово, ти вече си в профила си.
• Избирайки опцията за възстановяване на паролата чрез SMS, трябва да въведеш твоя телефонен номер, с който си се регистрирал във Vivus.bg.
• На следващата стъпка ще получиш потвърждение, че ти е изпратен SMS с код за възстановяване. Провери телефона си и въведи изпратения от нас код, за да продължиш. Моля, имай предвид, че кодът, който ще получиш, ще бъде валиден само 30 минути.
• На следващата стъпка трябва да въведеш новата парола, която трябва да бъде с дължина поне 8 символа, да съдържа главна буква, малки букви на латиница и цифри.
• Ако всичко е наред, на следващата стъпка ще видиш съобщение, че паролата ти е успешно променена.
• За да влезеш в профила си, трябва да натиснеш бутона „ВЛЕЗ В ПРОФИЛА СИ“, след това да въведеш Имейл или ЕГН и новата парола, която създаде и да натиснеш бутон „ВХОД“.
• Готово, ти вече си в профила си.